Przejdź do treści
Sposób na nieterminowe płatności 

Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej. Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po …

Bez kategorii

Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej.  

Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po zarejestrowaniu dokumentu w systemie możesz na bieżąco śledzić “w czyich rękach” jest dokument i jeśli zaistnieje taka konieczność monitować wykonanie zadań na dokumencie. Niezależnie od przepływu zadań obiegowych można wylistować dokumenty do zapłaty, sprawdzić kontrahentów na tak zwanej Białej Liście Podatników VAT oraz przygotować zestawienia dokumentów do płatności. Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z systemem prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl

Zobacz inne wpisy

Bez kategorii
Czas pracy – ewidencja czasu pracy pracowników

Ewidencja czasu pracy – czy jest konieczna? Tak. To jeden z podstawowych obowiązków pracodawcy. Ewidencja czasu pracy pracowników prowadzona jest po to, by odpowiednio ustalić wynagrodzenie pracownika oraz by nie doszło do naruszenia praw pracownika (np. jego prawa do odpoczynku). Prowadzenie takiej ewidencji jest wymagane przez Kodeks Pracy (Art. 149. § 1), a dokumentem, który …

Czytaj
Co nowego
Rozwiązywanie problemów w Spektrum?

Jak wysłać zgłoszenie, by jego obsługa była jak najszybsza? Aby ułatwić komunikację naszych klientów z Zespołem wprowadziliśmy nowy sposób zgłaszania błędów i uwag, dzięki któremu klienci będą mogli zrobić to automatycznie. Klient zostanie poproszony o wypełnienie krótkiego formularza, a nam pozwoli to przyspieszyć diagnozę i naprawę problemu. Wystarczy kliknąć link o nazwie „Formularz zgłoszenia”, który …

Czytaj
Co nowego
Praca zdalna z dokumentami w obliczu koronawirusa

Obecnie firmy potrzebują narzędzi, które nie tylko ułatwiają organizację pracy zdalnej, ale i wspomagają obieg dokumentów w firmie. Materiały firmowe, które powstają elektronicznie, można łatwo udostępniać członkom zespołu, ale już dokumenty urzędowe i księgowe wymagają nie tylko skanowania, ale i odpowiedniej archiwizacji. Taką możliwość oferuje system Elektronicznego Obiegu Dokumentów Spektrum, który skutecznie wspomaga zarządzanie informacją …

Czytaj