Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej. Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po …
Znowu zapłaciłeś fakturę po terminie płatności? Twój kontrahent po raz kolejny musiał się upomnieć o płatność? Dokument zawieruszył się na biurku Twojego Pracownika? Księgowa nie wiedziała o fakturze do zapłaty? Jeśli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś twierdząco przeczytaj artykuł poniżej.
Elektroniczny system obiegu dokumentów SPEKTRUM pozwala na kontrolę dokumentów na każdym etapie akceptacji wewnętrznej. Po zarejestrowaniu dokumentu w systemie możesz na bieżąco śledzić “w czyich rękach” jest dokument i jeśli zaistnieje taka konieczność monitować wykonanie zadań na dokumencie. Niezależnie od przepływu zadań obiegowych można wylistować dokumenty do zapłaty, sprawdzić kontrahentów na tak zwanej Białej Liście Podatników VAT oraz przygotować zestawienia dokumentów do płatności. Jeśli potrzebujesz więcej informacji lub chciałbyś zapoznać się z systemem prosimy o kontakt mailowy spektrum@netzdata.pl.